Min lilla vrå

lördag, juni 30, 2007

Det var ett tag sen

jag skrev nåt här. Har haft fullt upp på jobbet och det har varit en stressig vecka. Ena kollegan är på semester o eftersom jag fortfarande är ny så får min andra kollega dra det stora lasset. Men jag lär mig mer och mer och det är kul att få erfarenhet av kontor och reception så jag kanske har lättare att få andra såna jobb sen. Jag har ingen aning om vad jag ska göra till hösten och det känns lite skrämmande. Jag har kommit in på en utbildning men jag har inte bestämt mig än om jag ska tacka ja. Får jag erbjudande om jobb istället så kanske jag tar det så man får en bättre inkomst. Men det stora problemet är nog att jag ännu inte bestämt mig för om jag ska vara kvar i Halmstad eller inte. Jag har funderat i två år på att flytta ner till Malmö igen. Men jag är så rädd att jag ska sakna Halmstad för mycket. Jag måste bestämma mig snart känns det som. Jag kanske får ge det ett år till här, det känns som att jag inte är redo för ett beslut riktigt än.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida