Min lilla vrå

lördag, juli 14, 2007

Hur svårt kan det vara?

Idag begav jag mig till stan för att försöka hitta ett par snygga och bra jeans men där bedrog jag mig... Provade säkert 25 par men det är minsann inte lätt att hitta nån till bra pris som sitter bra där bak samtidigt som de sitter bra i midjan och dessutom är någorlunda snygga... Så jag kom hem utan jeans. Jag skulle verkligen behöva ett par för de flesta av de jag har är lite för stora i midjan. Det är så typiskt, när man letar efter nåt speciellt och har pengar till det så hittar man aldrig nåt. Men när man är pank o inte behöver nåt så nog fasen hittar man massor av saker. Det är som med drömprinsen. När man letar efter honom så hittar man honom aldrig.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida