Min lilla vrå

måndag, juli 20, 2009

Semester!!

Så har då semestern börjat. Kan inte med ord beskriva hur otroligt skönt det är att vara ledig ett tag och få ladda batterierna. Det har varit en lång och tung vinter och vår, både jobbmässigt och privatmässigt/hälsomässigt. Vi inledde semesterstarten i fredags kväll med att gå ut och äta med några av hans vänner, mysigt. I lördags tog vi det bara lugnt på dagen och på kvällen var vi hos min tjejkompis vars make fyllde år. Mycket trevligt. Igår var jag flitig och storstädade hela min lägenhet och sen bjöd jag Richard på Ugnsstekta kycklingvingar penslade (snarae indränkta) med barbecuesås och till det lite sallad och bröd. Efter det väntade en kvällspromenad. Idag har det blivit en microrunda till stan och ett litet besök på systemet där det inhandlades öl och cider. Öl till richard och cider till mig. Ikväll äter vi middag hemma hos honom och kanske blir det en film på det, vem vet?

Fridens liljor

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida