Min lilla vrå

lördag, juli 21, 2007

Helg igen

Det är alltid lika skönt när det blir fredag även om det är såå trist att komma hem till en tom lägenhet. Eller tom och tom, jag har ju kissen men i alla fall.. Igår kväll drog jag mig ut på marinfestivalen med en kompis och det var väldigt trevligt. Vi sprang omkring och kikade på alla båtarna, bland annat Götheborg och så kollade vi in folk. Vi såg ett band spela som heter Simsoak, lite hiphop och det var faktiskt riktigt bra, jag blev lite frälst. Det var söta killar som spelade och man kände sig som värsta groupien när man stod kvar en stund efteråt och kikade när de packade ihop =) Sen kollade vi en stund på DiLeva också, trevligt, trevligt. Idag var jag några ärenden med en vän och vi hamnade på Lions loppis. Min datorskärm har ju gått sönder och jag hittade en liten och fin där för endast 50 kronor, billigare kan det ju inte bli.. =) Den tar lite större plats än den gamla platta skärmen men jag räknar ju med att kunna köpa en platt igen inom en snar framtid. Man sitter vääldigt nära skärmen just nu men det får jag leva med. Bättre att plånboken är glad. Ikväll spelar Markoolio på festivalen så vi får se om det blir en tur dit.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida