Min lilla vrå

onsdag, november 18, 2009

tja

Usch vad jag är dålig på att uppdatera!! Jag har så fullt upp med allting nu, jobbet tar mycket energi och sen så bygger jag hemsidor, skriver slogans, kollar på tv-serier, försöker hålla ordning hemma och håller utkik efter nya jobb. Jag har beslutat mig för att lämna västkusten och flytta tillbaks till Malmö under nästa år. Förhoppningsvis första halvan av det. Jag är även sugen på Göteborg och Stockholm men med allt kaos och oreda som varit i mitt liv senaste åren så behöver jag tryggheten i nåt välkänt. Orkar inte börja om i en helt annan stad just nu. Däremot behöver jag miljöombytet. Jag har stått och stampat så länge nu och behöver ladda om med ny stad, nya vänner, nytt jobb osv. Egentligen vill jag leva på min kreativitet men tills det blir verklighet så får jag ta skeden i vacker hand och slava lite till.

Bye for now

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida