Min lilla vrå

söndag, augusti 02, 2009

Söndag

Det blev en liten tur ner på festivalen i fredags för att kolla på Velvet. Var lite sugen på att se alcazar också men orkade inte ta mig ner igen. Igår var vi hemma hos Richards föräldrar och åt middag och efter maten blev det kaffe med rulltårtsbakelse i växthuset, väldigt mysigt. Jag fick se på nära håll hur vissa grönsaker växer, bl a gurka, melon och citron. På kvällen gick vi en tur på festivalen och lyssnade lite på calaisa. Vi la oss i hyfsad tid och gick upp lite tidigare idag, måste försöka vända tillbaka dygnet lite. Klockan 10 stod jag bland många andra och tog emot Götheborg nere i hamnen. Fick en del bra foton på båten och hade även hoppats få gå ombord men visningarna startade inte förrän 12 och jag var tvungen att ge mig hemåt. Få se om det blir tillfälle ikväll. I eftermiddag blir det ettårskalas och sen kl 18 är det ankrace, håll tummarna för oss.

Ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida