Min lilla vrå

lördag, juli 25, 2009

Lördag

Ja, då har nästan en hel vecka gått av semestern. Känns tråkigt men väldigt skönt att vara ledig. Vi har passat på att sova länge på morgnarna, även jag som brukar vara uppe med tuppen annars. Vi har mest slappat de här dagarna. I onsdags var vi på Siaglass fabriksförsäljning och köpte billig andrasorteringsglass. I torsdags var vi på sunny standup som jag hade tur och vann biljetter till. Igår var vi på hantverksmässan i Båstad tillsammans med hans föräldrar. Det blev inte så mycket handlat men det var trevligt att titta runt lite. Idag ska jag ner till stan en runda och köpa lite nya kläder. Jag har ju gått upp några kilon och en hel storlek i vikt dessutom så jag har fått sortera bort en hel hög med kläder som inte passar längre. Kilona har dock fördelat sig bra och jämnt. Höfter, lår, rumpa, mage och bröst. Så nu går det inte med XS eller S längre, nu behöver jag M. Lite trist att behöva spendera semesterpengar på nya kläder, annars har jag inga problem med att ha gått upp lite. Senare idag ska vi storhandla mat och ikväll blir det nog bara soffan och nån bra film.

På återseende/ auf wiedersehen

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida