Min lilla vrå

torsdag, augusti 23, 2007

Vad har hänt??

Jag som alltid velat att alla ska tycka om mej och haft svårt med tanken att nån inte gör det är rätt fascinerad över att jag lyckats vända de tankarna. Jag är jag och om inte nån gillar mej så är det okej. Alla kan inte gilla en person, jag gillar ju inte alla så varför skulle alla behöva gilla mej? Det är mycket skitsnack på jobbet om olika människor, blir väl så på en arbetsplats med många kvinnor.. Jag är säker på att de skvallrar bakom ryggen på mej också men jag är trygg i tanken att det inte gör mej nånting. Jag vet vad jag går för och om nån vill lägga energi på att skvallra så är det upp till dem. Nog för att jag själv också kan skvallra lite men jag försöker att bara säga sånt som jag skulle våga säga till den berörda om jag blev trängd.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida