Min lilla vrå

söndag, oktober 07, 2007

Nu har jag varit singel i 6 månader och jag har haft gott om tid att studera det motsatta könets beteenden. Inte fasen blir jag klokare på dem för det. De säger en sak och menar en annan. Man skulle behöva ett lexikon ibland.. Visserligen är de ganska enkelspåriga, problemet är bara att de byter spår lika ofta som de byter kalsonger. Hur ska man hänga med liksom?

Å så det här spelet..
Man ska låta killen "jaga" men även om han får tag i "bytet" så måste man fortsätta springa så han inte tröttnar.. VA??!! Vad är det liksom..?? Varför får inte tjejer jaga?
Plus en massa annat som ska ske på ett visst sätt... Alltså, spelregler i all ära men varför ska man följa urgamla regler sen stenåldern? Det är faktiskt en modern tid vi lever i och det är nog det som är felet. Det finns för mycket att välja bland idag och det är lite slit-och-släng över kärleken. Man byter ut varann på löpande band nästan.

Nä nu tänker jag göra mej en egen spelplan och egna regler.
Nån som vill vara med?

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Klart tjejer får jaga! Vem har sagt att de inte får det?! :-)
Du har nog bara studerat fel killar, jag tror inte det finns några speciella "jakt-regler". ;-)
Strunta i dem som inte tål att bli uppvaktade, och leta rätt på nån som uppskattar det istället. Det finns såna killar, det vet jag. :-)

3:47 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida