Min lilla vrå

tisdag, oktober 09, 2007

tärningen är kastad....eller var det en boll?

Jag började med att kasta en boll lite försiktigt och så var det nån som kastade tillbaka den till mig lika försiktigt. Nu har vi kastat några små bollar var och bollen ligger kvar på hans planhalva. Nu får vi se om han bara vill dribbla lite eller försöker skjuta i mål. Men ack så jobbigt det är att vänta på nästa boll.. och inte veta om det faktiskt kommer nån...

Det är bara att beväpna sig med det berömda tålamodet och hålla huvudet kallt.



Över till annat:jag köpte en ny mixer igår. en rååååsa..

Såhär ser den ut: (bild lånad från tillverkaren)


Nu ska jag kasta den gamla ofräscha. Denna har en glasbehållare och så kan man ta loss kniven och rengöra den. Mycket fräschare. Jag dricker smoothies nästan varje dag nuförtiden så den gamla är väl använd.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida