Min lilla vrå

torsdag, oktober 18, 2007

hmmm..

Nähä, det verkar inte komma nån boll tillbaks.. Vad tjatigt det här är.
Nåja, ingen idé att lägga ner energi på det då. Bättre att skaffa fler singelvänner för alla andra verkar så upptagna med sina respektive. Man kanske borde starta en singelförening? Det finns ju ingen här i stan och jag tror det hade blivit uppskattat.

Jag lyxade till det igår och köpte hem dyrt schampo och balsam, kände att håret behövde lite extra vård.

Nämnde löneförhöjning för chefen härom veckan då jag fått reda på att de fackanslutna inom mitt "yrke" här i stan har mellan 1700 och 4100 kr mer än mej i lön. Hon verkade inte så pigg på att höja så jag haffade henne i förrgår igen och la fram mina argument och hon skulle tänka på saken. Så håll tummarna för mej!


Nu måste jag sticka och jobba.

Tjingeling!

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Enligt statistiken finns det 2 miljoner singlar i Sverige så du är inte ensam, om det nu kan vara nån tröst. Fortsätt hoppas!!!!
"M"

7:06 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida